حسین احمدی
بنیانگذار توسینسو و برنامه نویس و توسعه دهنده ارشد وب

تفاوت Local Temporary Tables و Global Temporary Tables در چیست؟

در SQL Server جدولی را می توان ایجاد کرد که به Database های ایجاد شما توسط شما تعلق ندارند و در بانک tempdb که جزو Database های سیستمی SQL Server هست ایجاد می شود و به آن ها Temporary Table گفته می شود. شما امکان ایجاد دو مدل Temporary Table را دارید:

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

1. Local Temporary Tables: این نوع از جداول موقت تنها در طول برقراری Connection ای موجود است که temp table در آن ایجاد شده و زمانی که Connection شما به SQL Server قطع شود، به صورت خودکار این جداول حذف می شوند. برای تعریف جداول موقت Local کافیست ابتدای نام جدول علامت # را قرار دهید.

create table #LocalTempTable
(
    [Id] int identity not null,
    [Name] nvarchar(200) not null
);
go

2. Global Temporary Tables: ماهیت این جداول مشابه جداول Local است، با این تفاوت که کلیه Connection ها قابلیت دیدن این جداول را دارند و زمانی این جدول حذف می شود که آخرین Connection برقرار شده، قطع شود. برای تعریف جداول موقت Global به جای # از ## در ابتدای نام جدول استفاده می کنیم:

create table ##LocalTempTable
(
    [Id] int identity not null,
    [Name] nvarchar(200) not null
);
go

حسین احمدی
حسین احمدی

بنیانگذار توسینسو و برنامه نویس و توسعه دهنده ارشد وب

حسین احمدی ، بنیانگذار TOSINSO ، توسعه دهنده وب و برنامه نویس ، بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای در سطح کلان ، مشاور ، مدیر پروژه و مدرس نهادهای مالی و اعتباری ، تخصص در پلتفرم دات نت و زبان سی شارپ ، طراحی و توسعه وب ، امنیت نرم افزار ، تحلیل سیستم های اطلاعاتی و داده کاوی ...

نظرات